Баннер
Баннер

Подписаться на рассылку

Зарегистрированные пользователи первыми узнают о главных новостях нашего сайта!
Баннер

Документация и бланки

ОБЩЕПРИНЯТЫЕ БАЗОВЫЕ И ТИПОВЫЕ ДОКУМЕНТЫ:
ДОКУМЕНТЫ ИЗ ЛИЧНОЙ ПРАКТИКИ ОТЛИЧНО, ЗАРЕКОМЕНДОВАВШИЕ СЕБЯ В РАБОТЕ:

 

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Л И С Т

22.07.2010 N 10/5-4904

Щодо обов'язку прибирати прилеглу територію

У Департаменті громадської безпеки розглянуто звернення щодо виконання органами внутрішніх справ Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами".

Зазначеним Законом, який набрав чинності 16 лютого 2010 року, на органи внутрішніх справ покладено здійснення контролю за утриманням у належній чистоті вулиць, прибудинкових територій і дворів у містах та інших населених пунктах, а також складання адміністративних протоколів за ст. 152 (Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів) КУпАП.

Згідно з пунктом 44 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання встановлення відповідно до законодавства правил благоустрою території населеного пункту (далі - Правила), забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.

Тобто затвердження Правил належить до компетенції сільських, селищних і міських рад. У зв'язку з цим Правила різних населених пунктів мають індивідуальний характер, але обов'язково відображають вимоги статті 34 Закону України "Про благоустрій населених пунктів".

Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 13 цього Закону до об'єктів благоустрою населених пунктів належать території підприємств, установ, організацій, а також ті, які за ними закріплено на умовах договору.

Якщо прилегла до офісу підприємства територія на відстані 20 м не прибрана від сміття або снігу і ця відстань чітко передбачена умовами договору чи Правилами, то згідно з пунктом 1 частини 1 статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення правил благоустрою територій міст та інших населених пунктів, а також недодержання правил щодо забезпечення чистоти і порядку в містах та інших населених пунктах уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення стосовно посадової особи підприємства, установи, організації з дотриманням норм статей 254, 256 КУпАП.

Документами, що є підставою для визначення органами внутрішніх справ території підприємства, за яку воно несе відповідальність згідно зі статтею 152 КУпАП, є договір оренди чи свідоцтво на право власності на відповідну земельну ділянку.

У 2008 та 2009 роках працівниками міліції адміністративні протоколи за ст. 152 КУпАП не складалися, проте з моменту набрання чинності згаданим Законом органами внутрішніх справ за цією статтею складено 16,6 тис. адміністративних протоколів.

Начальник Департаменту В.Петровський

Джерело: zakon.nau.ua

Комментарии   

 
0 #1 ankor0662 28.01.2013 11:45
Из этого следует, если земля вокруг нашего дома не приватизирована , не в пользовании, не взята в аренду, бумаги никакой нет... мы можем не убирать эту территорию?
Без морального аспекта.
Цитировать | Сообщить модератору
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

u80.jpg

Юмор

PR-CY.ru